New York - Grand Central Station

2013-09-10 @ 09:44:00 ? Direktlänk ? Mina fotografier
I de allra flesta filmer som utspelar sig i och runt omkring New York så dyker Grand Central Station upp lite här och var. Inbitna filmnördar som jag och Lovisa är var vi helt enkelt bara tvugna att promenera bort dit och få se den pampiga byggnaden med egna ögon. Jag säger då det, hade jag bott i New York hade jag spenderat mycket av min vakna tid där. Så himla fint var det, helt galet fint till och med! Verkligen som på film. Jag blev helt glad i kroppen och log som en tok när vi gick runt därinne, haha. 
 
Sista kortet är taget mitt ute på gatan utanför stationen. Man måste leva lite på gränsen om man ska ta fina bilder, mohahah! (Jag stod mellan två övergångsställen, så var lugna). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0