Djäknesundet!

2014-08-05 @ 18:09:23 ? Direktlänk ? Allmänt
För ungefär två veckor sedan var jag, familjen och två av mina fastrar med familjer i Djäknesundet, utanför Karlsborg och badade. Och visst, bada i vättern har jag gjort tusentals gånger, med tanke på att jag bor bara någon mil ifrån Hjo, men Djäknesundet har jag aldrig besökt. Och när jag kom dit fattade jag inte varför jag inte varit där innan. Det är som att komma till en medelhavsö, men med skog runt omkring. Turkost vatten och höga klippor att hoppa ifrån. Bättre badplats än så får man ju verkligen leta efter!
 
 
Jag och kusinerna L och Julia, passade även på att fota lite i den vackra miljön. Det känns så tacksamt att fota med vatten i bakgrunden och snygga människor framför kameran! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0