Fredag, Måndag och Tisdag

2014-12-31 @ 16:54:41 ? Direktlänk ? Min vardag
I Fredags kände jag mig helt tom och rastlös efter julhelgens firande, så jag tog med mig min goda vän Jojo och åkte in till Skövde för att gå på rean. Vi hittade väl lite smått och gott, men det bästa var nog fikat på Wayne´s Coffee, superdupergött!
 
I måndags fick jag äntligen träffa världens bästa Felicia "Feliz Navidad" igen. Har inte träffat henne på evigheter, känns det som i alla fall. Vi började dagen med att gå runt i Skövdes alla olika affärer (mest kläder) och även denna gång kom jag hem med några påsar med nya grejer i. Typ en bakform, pepparkaksformar, tröja, linne och så passade jag på att byta en Rolf Bergs tomte. Vi åkte hem till Felicia vid fem-tiden, då hade vi gått i affärer i nästan sju timmar, eller nästan, vi fikade och åt lunch också. Hos Felicia bytte vi julklappar och jag fick en Muminmugg, wihooo! Sent på kvällen tog jag min guldiga bil och drog hem till Korsberga igen.
 
 
 
När vi ramlade över dessa snygga mössor så kunde vi inget annat än att köpa dem. De ropade vårat namn, seriöst. Du och jag Batman, du och jag!
 
I Tisdags, alltså igår, så gjorde jag typ inget på hela dagen. Jag bakade, tog en promenad och lagade mat. Ungefär det jag hann med innan jag begav mig in till Skövde för att möta upp Louise för en snabb runda på stan, käk och sedan Bio. Vi såg på Micke och Veronica, den nya svenska filmen med David Hellenius och Isabella Scorupco. Om ni inte har sett den, se den och om ni har sett den, se den igen! Himla bra film det där. 
 
Nu ska jag alldeles strax göra mig i ordning för att åka till Fröjered och fira in det nya året i goda vänners lag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0