Full rulle Kanelbulle

2014-12-11 @ 12:24:28 ? Direktlänk ? Min vardag
Återigen är det full rulle kanelbulle på mig. Jag känner hur stressen kommer krypandes ju närmare julen vi kommer. Julklappar ska köpas (har bara köpt hälften...), godis/kakor ska göras, det ska ordnas, fixas med det mesta och inte nog med det så är det lite smått fullt upp i skolan också. Men nä, ja ä inte bitter! 
Det är ju faktiskt 13 dagar kvar till jul och på Måndag går jag allra sista skoldagen innan jul, dock så är jag inte ledig, vi har en hääärlig rapport att skriva, men i alla fall. Ingen "skola" på nästan tre/fyra veckor. 
 
Idag började jag dagen med att sätta mig i den guldiga bilen och åka hem till föräldrarna. Gjorde ett stopp på ICA i Hjo, för att köpa ingredienserna till julgodiset som jag nu har bakat och som jag ska ta med till Lagets julbord. Mumsmums! 
 
I helgen blir det rätt lugnt tror jag, det enda som är inplanerat är att jag ska umgås med systeryster hela morgondagen, sova hos henne och sedan får vi se vad som händer. Oh, just det. Ska hem till Jönköping på Söndag igen, och på Måndag kommer systeryster ner och hälsar på mig, jippie!
 
Av dessa smarriga ingredienser blev det Rocky Road och Skumtomtefudge med mörk choklad, mums!

Kommentarer
Postat av: Faster

Känns jättebra att jag vet vad du har för dej

2014-12-11 @ 19:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0