Delmålet avklarat!!

2014-02-15 @ 13:16:34 ? Direktlänk ?
Igår var en stor dag för mig. En dag då jag klarade av ett av de mål som jag har haft rätt så länge nu. Att springa i 30 minuter, utan att stanna. Jag klarade 40 minuter!!! Så galet nöjd, så att det nästan är jobbigt. Jag hade satt upp detta som ett delmål i min träningsdagbok och det skulle jag klara någon gång i Januari/Februari. Två veckor in i Februari är det målet redan avklarat. Nu är det milen som väntar, men det får bli till sommaren, då jäklar!
 
Det var fler gånger under den löprundan som jag kände att jag bara ville ge upp, att det var sjukt långt hem. Men jag gav aldrig upp. Jag struntade i den där dumma rösten i mitt huvud som sa åt mig att sakta ner och börja gå istället. Jag skulle klara mig de sista kilometrarna hem. Skit samma att jag inte sprang i samma tempo hela tiden, det som räknas är att jag faktiskt sprang överhuvudtaget. Nästa gång ska jag se till att ladda upp med musik, så slipper jag lyssna på mina egna flåsande andetag..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin - loppi.se tvillingmorsan

Å så duktig du är..längtar tills jag kan ta tag i träningen . Kram

Svar: Åh, tack så jättemycket!! Du är också jätteduktig och helt awesome som har fött två fullt friska och sjukt fina barn :D!!
Lisa Jakobsson

2014-02-15 @ 13:20:56 ? http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: dite

vad kul att du är med och tävlar, lycka till :D

2014-02-15 @ 19:53:18 ? http://affys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0