Fredagspepp

2014-02-14 @ 22:37:14 ? Direktlänk ?
Idag känner jag mig lite extra bra och därför tänkte jag att jag skulle haka på något som Sojka har kommit på. Man listar några saker varje fredag som man tycker om med sig själv. Det kan vara allt ifrån utseende till en bra egenskap, eller till något som man har åstadkommit. 
 
Jag är envis och klarar det mesta bara jag ger mig f*n på att jag ska klara av det.
* Jag har idag lyckats springa i hela 40 minuter utan att stanna. Såå nöjd och stolt!
* Jag börjar tycka mer och mer om mina läppar, ja konstig kroppsdel att tycka om, men har börjat inse att det inte är något fel på dem.
* Min hårfärg just nu ser väldigt naturlig ut och jag har under veckan fått många kommentarer från folk som tror att det är min riktiga hårfärg. Mamma och pappa, varför gjorde ni mig inte till en liten rödhårig bebis?!
 
Måste erkänna en sak.. insåg att mitt hår var såå sjukt snyggt precis när jag hade fått av mig pyjamasen, så jag drog på mig en snygg tröja över och tog väldigt många kort. Bara för att mitt hår för en gångs skull hade blivit vågigt av sig självt, haha. 

Kommentarer
Postat av: dite

vad fin du är!

Svar: Tack :D!!
Lisa Jakobsson

2014-02-15 @ 11:57:52 ? http://affys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0