Nya glajjer på G!

2014-02-08 @ 13:36:56 ? Direktlänk ? Allmänt
Efter att ha haft samma glasögon i snart 3 år (ja det kanske inte är så mycket.. men har fått sämre syn..) så har jag tagit mig i kragen och gått på en synundersökning och bestämt mig för att skaffa nya glasögon, plus linser! Herregud, vad är det jag ger mig in på? Linser känns bara som ett onödigt bökande, som jag inte kommer orka med. Menmen, om jag ska se något på fotbollsträningarna så måste jag ju helt enkelt ha linser, punkt.
 
Tog med mig fyra par hem för att testa, men jag visste redan vilka jag ville ha, kändes som en rutingrej att ta med flera än ett par hem. Nummer ett uppifrån kommer det att bli, älskar dem! De är såå mig. Sa jag att jag älskade dem?! 
 

Kommentarer
Postat av: Mode med Marielle

Älskar nummer tre från Ray-Ban! :D

Svar: Jaa, jag med! Men valde nummer ett, som är typ likadana fast större :)
Lisa Jakobsson

2014-02-11 @ 22:43:01 ? http://modemedmarielle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0