Varför gå om man inte skrattar?

2014-02-16 @ 11:53:00 ? Direktlänk ? Allmänt
Igår var jag, mina päron och min kompis och hennes päron på revy i Skara. Revyér är ju till för att man ska skratta, eller hur?! Eller, det är i alla fall det jag vill göra om jag går på en revy. Jag har sjukt dålig humor så jag skrattar åt det mesta som ingen annan skrattar åt, så för mig är det inga problem att skratta. Men igår satt det några personer brevid mig som inte ens drog på smilbanden en enda gång!! Personen till och med blängde irriterat på mig när jag skrattade så att jag grät. Alltså, varför?! Jag får väl skratta om jag vill, plus att vi var på ett ställe där det liksom var meningen att man skulle skratta och tycka det de gjorde på scenen var roligt. 
 
Aja, jag är inte bitter, inte längre. Min Lördag var i alla fall toppenbra och jag fick äta min efterlängtade Barbequebuffé, med efterättsbuffé, whioo!! Det enda minuset ifrån gårdagen var väl att jag åt upp en hel påse Gott och Blandat Super Sur, helt själv. Min tunga svider så fort jag äter eller dricker något idag, haha. Så typiskt mig..
 
Såhär såg jag ut igår. Klädd i leggings och kjol, det hör inte till vanligheterna. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Fina Lisa! Så roligt att du uppdaterar så regelbundet (till skillnad från undertecknad..), hoppas allt är bra med dig! :)

2014-02-17 @ 18:37:43 ? http://misterkelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0