1a Januari 2014

2014-01-01 @ 17:53:44 ? Direktlänk ? Allmänt
Såhär första dagen på året är väl en majoritet av Sveriges befolkning och gymmar, för att försöka hålla sitt nyårslöfte om att komma i form, i alla fall i en dag. Själv har jag gått runt i One Piece och varit trött mest hela dagen. Trots att det inte blev allt för sent igår, så är jag helt slut i kroppen. Trötthet + förkyldning + en visdomstand som krånglar, det tar lite på psyket. Men det gör inget, det kan vara skönt att bara vara lite ibland också. Inte känna alla krav och måsten. Dock hade jag tänkt att gå ut på en promenad, men gud vad mörkt det har blivit helt plötsligt?! Ser ju knappast ingenting när man går ut. Så nej, ingen promenad för mig idag, det får bli imorgon, efter att jag har storstädat hela rummet...
 
Bild från Julafton. Love that dress!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0