Dagen före DAGEN

2015-02-13 @ 16:36:40 ? Direktlänk ? Min vardag
Yes, äntligen!! Nu är det bara en ynka liten dag kvar, inte ens det, typ 12 timmar kvar tills jag och Lovisa flyttar! Wihooo! Ja, flyttar till en annan lägenhet, i samma stad som innan, Jönköping med andra ord. Himla skojsigt ska det bli. Hela veckan har jag packat ner det som fanns i den gamla lägenheten, och här hos päronen så är det inte så mycket som ska ner. IKEA är ju bara ett måste imorgon och jag har en hel lista på saker som behöver införskaffas. Typ en byrå och en garderob, kan ju vara bra att ha kläderna någonstans.
 
På tal om något annat så har ju faktiskt SOLEN varit framme i veckan och ingen är gladare än jag! Fy vad jag har saknat den där lysande bollen på himmelen. Blir så tjurig av mörker och vinter, tycker verkligen inte om mörker och kyla... Ska flytta utomlands när jag är färdig förskollärare, allvarligt talat. Har redan börjat kolla på Svenska Förskolor i Spanien! Det är ju tre år kvar så vi får se vad som händer :)!
 
Lite solande på skolans trappa innan föreläsningarna drog igång häromdagen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0