"Som att en regnbåge har spytt här inne..."

2015-02-02 @ 09:47:52 ? Direktlänk ? Min vardag
Färg. Det är ledordet i min vardag. Jag älskar verkligen färg och allra helst starka klara färger, men ljusa pastelliga går också bra. Mitt rum hos mina föräldrar har alltid gått i grått och vitt, med inslag av lite färger, inte för mycket med andra ord. Men nu när jag och Lovisa ska flytta till en större lägenhet, där vi får varsitt rum så är min inställning att det ska se ut som att en regnbåge har kräkts i rummet.
 
Jag vill ha färg på allt. Visst, en del saker kommer få vara svarta eller vita, kan ju vara skönt att ha något som bryter av mot alla starka färger. Jag är så grymt peppad på att inreda att det är nästan allt jag kan tänka på. Hela tiden är jag ute på hemsidor med inredning och drömmer mig bort. Först och främst måste vi ju hinna flytta innan jag kan börja inreda, men nu är det inte ens två veckor kvar och jag är övertaggad!!!
 
Tänk er "barnkalas", typ den inspirationen går jag efter. Jag ska ha ljusslingor och pompoms i taket och kuddar i alla dess färger i sängen och i fotöljen. Ska även måla om några stolar som jag har införskaffat i några härliga färger :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0