Helgen som var osv.

2015-01-08 @ 10:34:44 ? Direktlänk ? Min vardag
Från att ha slappat, proppat i mig mat och godis, sovit onödigt mycket och länge, så har nu verkligheten kommit tillbaka. Som en smäll i ansiktet. Nej, så farligt är det inte. Men min motivation till att plugga är ungefär lika med 0,00 % och det enda som räddar upp det hela är att man faktiskt får träffa sina superduperbra klasskompisar igen!
 
Helgen som gått var väldigt intensiv, i perioder i alla fall. I Lördags var jag uppe med tuppen för att spela inomhuscup i Hjo. Dock gick det inte hela vägen fram, men vi kom till Semifinal vilket inte alls är dåligt, det är bra. Efter cupen åkte jag direkt hem, åt mat, hetspackade (skulle gjort det på fredagen...) och hoppade in i min lilla guldiga bil och drog till Jönköping. Det var faktiskt underbart att komma tillbaks till lägenheten där det var tyst och lugnt, haha. Jag gjorde inte mycket mer än att baka bullar och Nutella Bread, handla och packa upp alla mina kläder och saker.
 
Söndagen började jag med att försöka plugga, gick sådär. Vid tolv drog jag mig bort till A6 och IKEA för att ha kvalitetstid med kusin Julia, Faster B och hennes sambo G. Vi gick i affärer, åt mat, drack kaffe och sedan for vi iväg till Idrottshuset för att kolla när kusin J spelade handboll. Har nog aldrig sett så mycket handboll i hela mitt liv som jag gjorde under denna helg, seriöst. Efter J´s match så följde kusin, faster och sambo med mig hem och fick smaka på godsakerna jag gjorde i Lördags. Fick ett godkänt, så de sakerna kommer jag baka mer av en annan gång.
 
I Måndags så försökte jag återigen att plugga, detta fungerade liiite bättre än i Söndags, men bara liite.. Fick ett sms av Julia att J och hans lag hade gått vidare till Semifinal och att denne spelades på eftermiddagen. Satte mig i den lilla guldiga Clion och drog återigen bort till Idrottshuset. De vann semi (!!!!) och kom sedan tvåa, bra kämpat!! Efter handbollen så åkte jag till lägenheten där mina föräldrar väntade på mig. Vi gick ut och åt på Texas Longhorn här i Jönköping och sedan latade vi oss resten av kvällen. 
 
 
I Tisdags åkte vi till IKEA för att fördriva tiden. Efter detta åkte vi på hemligt uppdrag och sedan åkte mina föräldrar hem. 
Den obligatoriska IKEA-lunchen. Deras Beasås är TO DIE FOR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0