Lite sådär spontant bara

2015-01-15 @ 20:30:36 ? Direktlänk ? Min vardag
Hur fort kan en tanke gå ifrån att bli verklighet? Ja, för min del tog det inte mer än en halvtimme. Man får vara snabb när man väl kommit på något som man vill genomföra, annars lär det aldrig bli av. I mitt fall var det att klippa av mig håret.
 
Det började med att jag stod i provrummet på Vila och  suckade åt tröjan som satt helt fel på min kropp. Sen kollade jag på min spegelbild och kände att jag behövde klippa mig. "Lovisa, ska vi hitta någonstans att klippa oss? Typ nu?!", hojtade jag till Lovisa som stod i provhytten bredvid. Svaret blev JA och vi gick på Jönköpings gator upp och ner för att finna en frisör. Till slut hittade vi en och lite mindre än en timme senare kom vi ut på gatan, nyklippta och fräscha. Man måste ta till vara på tillfällena av spontanitet!
 
Tror att jag klippte av lite mer än 10centimeter, typ.. känns helt rätt och ångrar mig inte en sekund!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0