Hurra hurra för mig!!!

2015-05-13 @ 10:45:17 ? Direktlänk ? Min vardag
Idag för 21 år sedan föddes en helt underbar liten söt tjej, som senare fick namnet Lisa Maria Linnea Jakobsson! 
Ja just precis, idag är det MIN FÖDELSEDAG!!!! Och jag blir hela 21 gamla år... lite åldersnoja har jag faktiskt, men den går väl över med tiden.. hehe... 
 
Nu på morgonen så blev jag grattade av mina päron då jag är hemma på schlätta. Väldigt trevligt att bli uppvaktad med skönsång, paket och frukostbricka av sina föräldrar. Dagens absolut bästa present måste nog vara min nya dammsugare!!! Haha, jaa lite ålderstecken om det man blir gladast för är en dammsugare, men jag behövde en för den vi har i lägenheten nu låter hur högt som helst och är lite smådålig.. så ingen är mer nöjd än mig!
 
Ska fira denna dagen i min ensamhet med kurlitteratur i mängder... wihoo! Men imorgon vankas det kalas i den stora staden Jönköping, i den normalstora trean jag bor ska vi försöka få in 14-16 personer, wish us luck!!
Nu ska jag brygga mig lite kaffe, äta en kaka och kasta mig över kurslitteraturen...
 
Jag, för 20 år sedan på dagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0