En helg i Göteborg

2016-07-31 @ 22:17:28 ? Direktlänk ? Min vardag
Denna vecka har gått i ett rasande tempo, vilket betyder att min första lediga vecka nu är slut. Jag har hunnit med att fira min pappa som blev 55 i Torsdags och nu i helgen har jag och resten av familjen varit i Göteborg. 
 
Resan till Göteborg var en överraskning från oss barn till våra föräldrar, de hade alltså ingen aning om vad vi skulle göra. Tidigt igår åkte vi tåget till Göteborg, checkade in på Clarion Post Hotell och sedan begav vi oss mot Liseberg. Vi åkte en del attraktioner, det var mest barnen som åkte och vi spelade även en hel del på olika hjul. Jag tycker att det är halva nöjet med att vara på Liseberg, att kanske lyckas vinna en stjärnvinst. Vi vann 4 stycken totalt! 
 
På kvällen badade vi i hotellets pool som var på taket och avslutade kvällen  med att äta på hotellets restaurang. Idag har vi besökt Botaniska Trädgården och gått runt där i några timmar och kikat på alla fina blommor. 
Nu är jag riktigt trött och glad över att helgen blev så lyckad! :)
 
 || Botaniska Trädgården ||
||Liseberg ||

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0