Helgen som varit

2016-07-03 @ 21:18:38 ? Direktlänk ? Min vardag
Denna helg har bjudit på en lugn dag och en dag full med aktiviteter. Igår var jag funktionär på bilbingon som min fotbollsklubb anordnar och som vi som spelar måste hjälpa till på en gång per år. I ungefär sex timmar sålde jag bingobrickor, kontrollerade brickorna och sålde lotter. Allt gick i ett rasande tempo.
 
När jag kom hem så hoppades jag på att få lite lugn och ro, men icke sa nicke. Mamma och pappa tyckte att jag skulle följa med ner till Hjo stadspark där det var Rock Mot Cancer, istället för att sitta hemma och ruttna. Så jag spenderade kvällen med att lyssna på massor av olika band till förmånen för cancerfonden. 
 
Och idag har jag inte gjort så särskilt mycket nytta. Plockade smultron med mamma på förmiddagen men annars har jag bara tagit det lugnt och förberett mig inför ännu en jobbvecka. 
 
||bilbingo||
||Rock mot Cancer||

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0