Första arbetsdagen avklarad

2016-06-27 @ 15:40:35 ? Direktlänk ? Min vardag
Nu är alltså den första jobbdagen för denna sommar avklarad. Den som jag hade en sådan jobbig ångest över igår. Tror det har att göra med att jag inte visste exakt vad som skulle hända, om mina kläder skulle komma, eller om någon fanns där för att släppa in mig. Är nog en väldigt ängslig och nervös person i grund och botten, vilket inte många vet. För mig är det inte självklart att göra nya saker, det tar emot, men allt som oftast tar jag mig över det hindret.
 
Precis nyss kom jag hem från arbetet, svettigare än svettigast. Inte lätt att cykla upp för en av stadens brantaste backar... Planerna för dagen är inte särskilt stora, ska nog börja med att vila i soffan, haha. 
Försökte läsa denna tidning i lugn och ro ute på balkongen, slutade med att tidningen nästan blåste iväg... 

Kommentarer
Postat av: Faster

Härligt att du är tillbaka, du vet att jag gillar att ha koll 🤗

Svar: Det e bra att du har koll på mig 😉
Lisa Jakobsson

2016-06-28 @ 22:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0