Lyckan i att ha fina vänner

2016-06-29 @ 12:48:25 ? Direktlänk ? Min vardag
Igår när jag kom hem från jobbet, dränkt av svett efter att tagit mig upp för den backe som leder mig från jobbet och hem, låg det något stort i min brevlåda. Först tänkte jag att det var något som jag hade beställt, men kunde inte komma på vad det kunde vara.. 
 
Förstår ni min lycka när jag inser att det är min underbara vän Sara, som driver Beas Bokhylla, som hade skickat fyra böcker till mig, bara sådär! Det gjorde min kväll mycket mycket bättre och motiverade mig till att ta tag i allt det jag ska göra i veckan. 
 
Jag vet att jag redan har tackat dig, underbara Sara, men TACK! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag trodde paketet var från en hemlig beundrare ❤

Svar: Haha, ja en inte så hemlig beundrare 😉😘
Lisa Jakobsson

2016-06-29 @ 16:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0