Ge mig sömn

2013-09-13 @ 09:59:50 ? Direktlänk ? Allmänt
Idag är det fredag, vilket betyder att jag inte börjar jobba förens ikväll och det är riktigt skönt. Jag har försökt kommit in i det nya att jag nu går upp tidigare än vad jag brukar, tre dagar i veckan, så jag är rätt slut. Det plus den sköna jetlagen jag har, så är man inte mycket till människa när dagen lider mot sitt slut. Så idag hade jag tänkt att jag skulle ta en välbehövd sovmorgon, i alla fall till efter tio. Och hur gick det? Eftersom jag sitter här och skriver innan klockan tio så kan vi ju säga att det inte gick bra.. 
 
Innan klockan hade slått nio var det någon dum person som ringde på vår telefon. Och jag som är riktigt lättväckt vaknade ju skälvklart av detta störande och höga ljud. Vi har tre telefoner i detta hus och en av dem är placerade bara en meter utanför mitt rum. Ibland är det bra, ibland är det inte bra att ha en telefon som närma sitt rum. Just idag var det inte bra, inte bra alls. Så nu sitter jag här, trött, irriterad och ännu mera trött. Jag ska försöka att ta till vara på denna dagen riktigt ordentligt, även om jag är lite trött. Förhoppningsivs får jag den där efterlängtade sovmorgonen i morgon. 
 
Såhär oförstående var jag när jag vaknade av telefonen.. Suck! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0