Vad jag köpte i New York - Del 1

2013-09-16 @ 13:21:56 ? Direktlänk ?
Jag hade tänkt att jag kunde lägga upp allt jag köpte i ett enda inlägg, men nu inser jag att det blev över 15 bilder, vilket är väldigt mycket för bara ett inlägg. Så jag har bestämt mig för att dela upp det i tre delar, bra va? 

Är man i staden som har allt och lite där till så är det lite svårt att inte shoppa något. Man ser affärer vart man än går och om man är helt klädtokig som jag är så drar det i shoppingtarmen när jag ser snygga kläder. Nu var det ju så att jag hade sparat pengar sen innan jul för att jag skulle kunna handla det jag ville och göra det jag ville. Så jag hade ingen budget, eller jag hade ju pengar som kunde ta slut, men jag hade inte bestämt hur mycket jag fick köpa för. Därför shoppade jag det jag kände att jag ville ha/behövde. Så nu har jag en helt ny höstgarderob, toppen!
Pyjamas - M&M´s store.
Två överdelar - Forever21.Skjorta - Forever21.Topp med amerikanska flaggan - Forever21.Tröja - Forever21.Den sista tröjan köpte jag inte nu. Faktum är att det inte är jag som har köpt den, det är Evelina som köpte den åt mig och jag fick den och betalade henne nu, så man kan ju säga att jag har köpt den nu. I alla fall så är den ifrån New York (USA, i alla fall) och den är ny. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0