Liseberg hela dagen lång

2014-08-25 @ 08:25:56 ? Direktlänk ? Min vardag
Igår så åkte jag och ett stort gäng med kompisar ner till Göteborg, för att spendera våran söndag på det bästa sättet. Vi åkte bil ner och som tur var, så var jag så trött att jag sov en hel del av vägen. 
 
Vi började dagen på Liseberg med att åka lisebergsbanan, men sen bar det av mot Helix! Vi betade av alla de "läskiga" attraktionerna först, så som helix och atmosfear, innan vi åkte de saker som inte är riktigt lika påfrestande för psyket att åka, hehe. 
Vi var hemma i Jönköping runt halv två, och jag känner mig segare än vanligt... men nu är det dags att rycka upp sig, skolan börjar ju vid tio!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0