Klockan är kvart över tio och jag är redo för att fånga dagen!

2014-01-31 @ 10:15:48 ? Direktlänk ?
Vad gör man om man slutar jobbet halv nio och kommer hem piggare än någonsin?! Tränar så klart! Låter energin försvinna ut i massvis med jobbiga övningar. Den känslan är sjukt befriande. Längtar verkligen våren/sommaren då jag kan kombinera mina styrkepass med löppassen, som det kommer bli en hel del av i år. 
För mig är det lättare att träna på morgonen, då jag är sjukt trött på kvällen och inte har den orken som krävs för att få ut max av ett pass.
 
Nepp, nu ska jag kasta mig in i duschen så att jag hinner vara i Skövde om cirka en timma, för lite häng med världens bästa Felica (Feliz Navidad)! 
 
Du som tycker att två kilo är lite, skit på dig! Om man har överrörliga axlar och sjukt svaga armar, då måste man börja någonstans ;)!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0