Vart kan jag hämta ut mitt pris som världens bästa lillasyster?

2014-01-29 @ 13:10:15 ? Direktlänk ? Allmänt
Ibland när jag kommer hem från jobbet på morgonen kan jag få för mig att jag ska laga en god frukost åt mig och systeryster Ida. I Måndags var en sådan dag då jag helt spontant hämtade två pepparkaksformar på vinden, blandade ihop pannkakssmet, lade i pepparkaksformarna i stekpannan och hällde i smet i formarna. Vips så hade jag ett helt fat fyllt med amerikanska pannkakor i form av stjärnor och hjärtan. Detta bjöd jag min syster på och vi båda åt med god aptit, även om Ida klagade på att bären var jättesura. Kände mig som världens bästa lillasyster, vart är mitt pris?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0