Du behöver inte berätta varenda sak du gör..

2012-12-06 @ 21:10:00 ? Direktlänk ? Allmänt
Vet ni vad det är som stör mig riktigt riktigt mycket? Något som gör att jag kokar av ilska inombords. Något som jag möts av varje dag. Något som verkligen hoppar upp i mitt ansikte som en slemmig groda som inte går att få bort, hur mycket man än försöker. Det jag stör mig på är personer som uppdaterar sin facebookstatus med ungefär fem minuters mellanrum.
 
Först kommer det kanske upp en status där HEN berättar att HEN har städat och gjort mat. Fem minuter senare kommer det upp en status, av samma person, som säger att HEN nu ska krypa upp i soffan med en bra bok. Så håller det på, i evigheter. Det stör mig. Ett riktigt I-landsproblem jag vet! Men ack så störande..
 
Så om du vill känna dig duktig över allt du har gjort, skriv det till någon som bryr sig. För jag tror knappast att alla vänner man har på Facebook verkligen bryr sig mer om en om man uppdaterar 45 gånger om dagen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0