Frimärken, stämplar, julkort, postnummer..

2012-12-13 @ 21:08:32 ? Direktlänk ? Allmänt
Alla dessa ord bara flimmrar förbi i min hjärna. Jag är helt slut och det efter bara fem timmar på jobbet. Och om någon undrar vad jag jobbar med, för jag går väl i skolan?! Så är det ett extrajobb, nu veckan innan jul. Ni kanske fattar vart det är jag jobbar, med tanke på de fyra orden i rubriken.
 
Nej, det är inte McDonalds. Inte GinaTricot. Absolut inte Busschauför. Nej, jag jobbar extra på posten. Jag sorterar julkort. Japp, det är roligare än vad det låter. Men just idag, den allra första dagen, har hjärnan gått på hövarv och man har varit tvungen att tänka så mycket och hålla reda på allt. Kände att jag kunde pusta ut när jag kom innanför dörren hemma.
 
I morgon är det på´t igen bara! Sen ska jag jobba till nästa Torsdag. Ja alltså, inte hela tiden. Jag får ju åka hem emellanåt ;)!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0