Sex dagar kvar!

2012-12-18 @ 10:23:23 ? Direktlänk ? Allmänt
Jag tror alla vet att det är julafton på Måndag? Om sex dagar om jag ska vara riktigt petig. Och jag längtar som bara den. Just nu känns det liet stressigt, då vi har det lite smått stressigt på Posten, men det löser sig. Nästan alla julklappar är inhandlade och granen står ute på altanen och fixar till sig.
 
Dock kunde väl vädret vara liite bättre. Snön smälter bort och en grön jul vill inte jag ha. Man får verkligen ingen julkänsla då. Även om granen har massor utav paket under sig, släkten är här och vi äter massor utav mat och godis och kollar på Kalle Anka. Är det grönt ute, är det bara som vilket kalas som helst, enligt mig.
 
Så om någon sjyst vädergud läser detta, fixa då tonvis med snö till Julafton! Det gör inget om inte tomten kommer fram, bara det är massor utav snö! Tack på förhand!
 
En bild från tiden då det var snö och fint (förra veckan..).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0