Myser runt i min stora pyjamas..

2012-11-20 @ 10:16:45 ? Direktlänk ? Allmänt
Jag tror inte att det finns något bättre än att ha sovmorgon. Jo, i och för sig är sovmorgon och att vara helt ensam hemma något av det bästa jag vet. Man kan sitta och bara ta det lugnt, utan att någon tjatar på dig. Nu har ju mamma i och för sig sagt att jag ska dammsuga, men det går på ett litet kick så det är lugnt.
 
Sovmorgon och sluta tidigt, det är något jag kallar lyx. Brukar börja tio över tolv på Tisdagar och sluta fem, men idag slutar jag direkt efter Foto C lektionen. Så himla gött!! Har inga långa dagar denna vecka, vilket också är gött! Tar helg redan i morgon, då jag på Torsdag ska skjutsa min Storasyster in till operationen i Lidköping (det är något med hennes knä de ska rätta till efter snart tre år.. Korsbandet kanske..). Och jag är som alltid ledig på Fredagar och då blir det till att göra massa ärenden som annars aldrig blir av.
 
Arne Dahl, Dammsuga och Äta Frukost, är de tre saker jag ska göra innan jag sätter mig i den Guldiga Clion och brummar iväg till skolan. Whooopidoo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0