Hoppas på lockigt hår

2013-08-18 @ 22:34:40 ? Direktlänk ? Allmänt
Jag är inte den typen av tjej som kan göra sjukt coola frisyrer på mig själv, eller på någon annan heller för den delen. Jag har liksom inte fått de egenskaperna. Så när jag lyckas göra två ordentliga flätor, som inte ser ut som att en bebis har gjort dem, ja då blir jag riktigt nöjd.
 
Och varför gör jag flätor i håret undrar ni? Jaa ni, det har jag egentligen inget svar på, mer än att jag vill se om mitt hår blir lockigt. Ja, för håret var blött när jag flätade det och tänker sova med flätorna. Gjorde det en annan gång, men hade typ tio småflätor i håret och såg ut som en blandning mellan ett troll och någon som har fått en stöt av något elektriskt föremål.. 
 
Fortsättning följer... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0