6 saker att vara glad för

2013-02-20 @ 18:06:47 ? Direktlänk ?
Just nu så sitter jag i min säng, lyssnar på låten GOSA (bara för att den är sådär jobbigt bra-dålig), kikar på bloggar och medan jag gör det så rör det sig rätt mycket i mitt huvud. Jag bara kom att tänka på att jag har så mycket att vara glad för just nu. Sådana där små saker, som kanske inte är så speciella egentligen, men på något vis så gör dem mig glad.
 
Saker att vara glad över:
 
1. Jag fick VG på mitt religionsprov (whioo!)
2. Jag vann två biljetter till biofilmen Beautiful Creatures på BeasBokhylla.
3. Det är "bara" 187 dagar kvar till New York!
4. Jag tar studenten om 105 dagar!
5. Jag ska åka och träna om ungefär en timme.
6. Det börjar bli ljusare på kvällarna. 
 
Det behöver inte vara stora saker som gör en glad. Det räcker med små saker, ungefär lika små som de jag nyss skrev. Det gör mig glad. Man borde stanna upp ibland och tänka på de saker som gör en glad. Det är så enkelt att plocka fram de sakerna när livet går emot en. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma


Du får jätte gärna ställa några frågor till mig i min nya Q/A
Då skulle jag bli glad :)

2013-02-20 @ 18:41:22 ? http://amator.blogg.se
Postat av: Moa Krantz

Diggar mannen med mustaschen ;)

Svar: Haha jaa, han är ju cool ju ;)! Han gör faktiskt bilden mer levande, om du frågar mig! :)
Lisa Jakobsson

2013-02-20 @ 19:15:02 ? http://cameraview.blogg.se/
Postat av: kanin

Hej :3

Svar: Du e knäpp! :D
Lisa Jakobsson

2013-02-21 @ 11:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0