Fynden från Bokrean 2013!

2013-02-28 @ 20:22:00 ? Direktlänk ?
Jag älskar böcker och jag älskar reor. Då är det ju nästan självklart att jag avgudar Bokrean, eller hur? Jag är typ besatt av den, skulle man kunna säga. Det är inte så att jag sitter hemma och kryssar i vilka böcker jag ska köpa när dagen D äntligen är här. Men jag är ändå besatt. Jag måste verkligen gå och kolla på alla böcker, känna på dem, titta på dem, vrida och vända. Än så länge har jag bara varit inne på rean en gång, men rean har ju nyss startat så jag har några veckor på mig.
 
Fem böcker fick följa med mig hem i Tisdags. Fem riktigt bra fynd. Fem böcker jag har varit nyfiken på länge. Zlatan Ibrahimovic Biografi fick jag för ynka 50 kronor! Ah, ett riktigt bra fynd, om jag får säga det själv. De andra böckerna tror jag kostade runt 80kr och en fick jag med på köpet, så det var väldigt bra.
 
 
Tänkte för en gångs skull att jag skulle börja med att recensera böckerna som jag har läst. Eftersom att jag är en boknörd, så är det ju dumt att jag inte har skrivit om böcker innan. Men nu får det bli lite ändring på det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0