Panik i klänningsvärlden!!

2013-02-07 @ 12:31:48 ? Direktlänk ?
Det är 118 dagar kvar till STUDENTEN och jag känner mig ganska lugn. Jag har ju redan köp balklänningen, mössan kom för bara några dagar sedan och klänningen till utspringet ja den... finns ju inte här. Just precis! Jag vet att man inte behöver köpa allt tusen dagar innan studenten, men jag vill verkligen ha den där perfekta vita klänningen, som gör just min kropp rättvisa.
 
Men sanningen är den att jag inte tycker om att ha klänning på mig. Jag tycker att alla små "kärlekshandtag" och valkar bara väller fram. Eller att mina allra kvinnligaste kroppsdelar, vill hoppa ut från klänningen. Sen så har jag nog aldrig varit en tjejig tjej. Jo, en period när jag var jätteliten, men inte annars. Jag har alltid velat ha jeans och en cool t-shirt, ända sedan barnsben. Men det känns ju lite sådär att springa ut tillsammans med sina klasskompisar, iklädd shorts och linne. Eller hur?
 
Så jag ska göra allt jag kan för att hitta den där perfekta klänningen, om det ens existerar någon sådan! Än så länge har jag bara hittat underbart fina klänningar från min favoritaffär Forever21, dock i helt fel färg. Menmen, det är bara att leta vidare.
 
En av favoriterna. Dock känns spets inte som min grej.. Men fin är den!!

Kommentarer
Postat av: Moa

Den klänningen var jättefin :D Fast den är inte vit va? :/

Svar: Nej den är ju inte det :/! Den e typ hm.. orange/beige ;)
Lisa Jakobsson

2013-02-07 @ 19:52:10 ? http://cameraview.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0