If you only die once, I wanna die with you..

2013-06-30 @ 22:00:36 ? Direktlänk ?
Efter många dagar, veckor och månader av letande så har jag äntligen hittat den. Låten som Louise alltid spelar i sin bil när vi åker till träningen. Låten som alltid gör mig på bra humör och som vi alltid sjunger ikapp till. Låten som är så himla fin och som jag vill att någon ska sjunga för mig, eller det räcker med att någon spelar den för mig. 
 
Lyssna på den mina vänner, för det ska jag göra, för ungefär 11 gången bara ikväll. 
  
And if you only die once, I wanna die with you
You got something I need
In this world full of people there´s one killing me
And if we only die once, I wanna die with you 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0