Cravings på leggings

2013-05-04 @ 22:02:58 ? Direktlänk ?
Jag har kommit in i en fas i mitt liv då jag känner att jag behöver lite nya coola leggings och byxer. Jag behöver verkligen nya byxor, på riktigt. Okej okej då.. Jag behöver det inte, men jag vill ha nya, nöjd..? Och det verkar som att alla affärer får in så snygga byxor/leggings såhär precis innan sommaren, och självklart har jag inte råd med nya kläder. Allt går just nu till studenten.. Så jag kan bara sitta hemma i min fotölj, surfa runt på olika sidor som säljer leggings och tråna efter dem. 
 
Titta på de här leggingsarna, de är verkligen awesomest! Jag älskar dem allihop som om de vore mina egna barn. Tänk vad snyggt det är att ha en oversized tröja, leggings i något coolt mönster och ett par snygga sneakers. Det mina vänner, det kallar jag en fabulös outfit! Lägg det på minnet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0