Todo el mundo, should be dancing in the street!

2013-05-02 @ 22:20:56 ? Direktlänk ?
"Lyssna, det här är en riktig Lisa - låt!", utbrast Lovisa under Tisdagens roadtrip till Tidaholm, där vi köpte massor utav nyttiga saker (godis, chips, läsk etc...). Det var Dannys nya låt; Todo El Mundo, som spelades på radion. Och ja, det är verkligen en Lisa låt. Jag vill bara släppa allt och shake what my mama gave me, om man säger så! 
 
Jag och Malin diskuterade ganska intensivt i bilen vad Todo El Mundo betyder och jag försäkrade henne om att det betydde Allihopa/Alla, hon trodde på Hlea världen. Vem hade rätt? Jag såå klart ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Greta

Hmm todo=alla mundo=världen.....
Men inte för att jag är grym på spanska!

Svar: Sökte på en översättning och om man sätter ihop Todo El Mundo så blir det alla/allihopa. Men Todo= alla och mundo=världen, det har du helt rätt i! :)
Lisa Jakobsson

2013-05-04 @ 08:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0