Att få komplimanger av en främling

2013-11-28 @ 22:11:55 ? Direktlänk ? Allmänt
Att få komplimanger är inget som jag är bra på. Jag tycker nästan att det är lite pinsamt att tacka för komplimangerna. Oftast får man ju komplimanger av de man har i sin närhet och även om de är helt ärliga, så är komplimanger från en främling SÅ mycket bättre. Man tar åt sig på ett annat sätt. I Måndags när jag och Felicia var inne på Bikbok kom en tjej fram till mig och frågade vart jag hade köpt mina skor (Nike Air Force 1). Jag svarade henne och hon sa att mina skor var sjukt snygga och att hon verkligen ville skaffa sig ett par likadana. Sånna människor tycker jag verkligen om, som vågar komma fram till en främling och ge dem en komplimang och fråga vart hon har köpt skorna. 
 
Jag kan säga att detta kommer jag att leva på hur länge som helst. På något vis kändes det som att man blev bekräftad, även om det var mina skor hon tyckte om. Jag önskar att flera (inklusive mig själv) var sånna som denna tjejen, modiga och vågar ta kontakt med främlingar. En komplimang från en främling gör något bra med humöret.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0