New York - Central Park Zoo

2013-09-13 @ 22:41:45 ? Direktlänk ? Mina fotografier
På den varmaste dagen på hela resan gick vi runt och kikade på babianer, sälar, röda pandor och andra häftiga djur på Central Park Zoo. Jag tyckte att det var häftigt att de har ett Zoo mitt inne i en storstad, man hörde bilar och stadens ljud på håll. Ändå kändes det rätt rofyllt att gå runt där och kolla på djuren, samtidigt som man badade i sitt eget svett. Det var så varmt att man inte orkade stanna för länge hos ett djur, utan man snabbt gick vidare till nästa. Det tråkigaste med hela besöket var att det djuret jag mest av allt ville se, Isbjörnen, hade de varit tvugna att avliva tidigare under veckan. Så tyvärr fick vi inte se någon isbjörn, men vi såg coola fåglar/pigviner som var coola och det kompenserade upp att jag inte fick se en isbjörn, haha. 
 
Whiooo, ser ni vart jag står?! Exakt denna port/valv är ju med, fast animerat, i den första Madagaskarfilmen. Coolt va? Filmnördig som jag är så var jag bara tvungen att ta kort med den ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0