New York - Madame Tussauds

2013-09-17 @ 23:12:32 ? Direktlänk ? Mina fotografier
En av de första dagarna i New York minglade jag och Lovisa runt med en helt bunt av kändisar. Alla ifrån Brad Pitt till Obama och Nelson Mandela. Riktigt häftigt. Nej, skämt å sido. Vi besökte vaxmuseet Madame Tussauds, där massor av kändisar har avbildats som vaxdockor. Det som var mest synd var att man var tvungen att betala 20 dollar för att få ett kort med Barack Obama eller One Direction, ja deras dockor alltå. Jag menar, 20 dollar det är lite mer än 120 kronor och att betala det efter att man har betalat cirka 250 kronor för att gå in och kolla på dockorna, det tycker jag är lite to much. Så det blev inga coola kort med Obama och One Direction, men jag hänger inte läpp för det. Jag fick ju posera med The Beatles, Spice Girls, Nelson Mandela och många fler.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0