Att flytta hemifrån

2014-08-10 @ 12:37:26 ? Direktlänk ? Allmänt
Just nu borde jag egentligen vara uppe i mitt rum/min systers rum och packa ner mina saker i lådor, för nästa Söndag bär det nämligen av mot Jönköping och nya äventyr! Jag ska alltså flytta hemifrån. Och hur bra det än låter, så får jag faktiskt lite smått panik över tanken på att jag ska ta steget ut i vuxenvärlden och ha en egen lägenhet. Eller ja, jag ska ju bo ihop med min bästa kompis Lovisa, men det blir ju ändå vårt första egna boende, hemifrån. Allt känns lite overkligt och det ihop med att skolan börjar om lite mer än en vecka gör mig lite ja.. ångestfylld, kanske man kan säga.. det känns lite jobbigt att börja ta eget ansvar för exakt allting. Även om jag redan har en del ansvar här hemma så blir det ju ännu mera ansvar när man flyttar hemifrån. 
 
Jag tror/vet att det kommer att gå jättebra och att det inte kommer bli några problem. Jag måste i alla fall börja packa ner de viktigaste sakerna, typ kläder, skor, och andra bra saker, hehe... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0