En promenad utmed Vättern

2014-08-18 @ 23:42:40 ? Direktlänk ? Allmänt
Idag har jag bara tagit det lugnt och vant mig vid att jag numera bor i en lägenhet i en helt ny stad. Det blev många timmar framför tv:n samtidigt som jag satt i soffan och virkade febrilt.
 
När jag efter flera timmar tröttnat på att sitta inne, plus att det äntligen blev uppehåll, drog jag på mig träningskläderna och gick en lång promenad utmed Vättern, för att lära känna staden lite. Inte för att jag gick inne i centrum, men nu vet jag hur jag tar mig dit.
 
Nu är det alldeles strax dags för mig och kära Evelina, som ska bo här några dagar, att gå och lägga oss och förbereda inför morgondagens upplevelser!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0