Fullt ös medvetslös!

2014-08-22 @ 09:58:04 ? Direktlänk ? Allmänt
Idag är det Fredag och därmed dag fyra av insparken på högskolan! Jag kan inte med ord beskriva hur sjukt underbart bra det har varit so far. Det har varit massor av tävlingar, uppdrag och lekar, plus en del festande på det. 
 
Ikväll så är det dags för nordens största poolparty, här i jönköping! Jag är taggad till tänderna, men innan det är dags för party, så ska jag ta det lugnt och städa lite i lägenheten. Insparken är bäst, men man får inte så mycket sömn, hehe..
 
En del av mina snygga märken på min oerhört fula, men ack så sköna och praktiska ovve (overall)!:)

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Låter som du haft en riktigt bra vecka! :D

Svar: Jag har haft en helt sjukt underbar vecka!! :D
Lisa Jakobsson

2014-08-22 @ 10:13:25 ? http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0