Mitt 2014

2014-12-31 @ 23:59:00 ? Direktlänk ? Min vardag
Eftersom att jag gjorde en lista över mitt 2013 förra året vid den här tiden, så tänkte jag att jag lika gärna kan fylla i samma lista nu i år. 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Hm.. jag flyttade hemifrån (!), började på högskolan (!) och jag lärde mig att virka!
Hur har ditt 2014 varit? - Mitt 2014 har varit upp och ner. Mest upp, men också en lite ner. 
Blev du kär i år? - Hehe..
Vilket datum från 2014 kommer du aldrig att glömma? - 17-18 Augusti. 17e flyttade jag hemifrån tillsammans med bästaste Lovisa och den 18e började jag högskolan. Det är nog de två datumen som jag kommer komma ihåg ett bra tag framöver. 
(Hehe... liiite så är det, men inte riktigt, tyckte bara att bilden var rolig...). 
 Vad är din största framgång 2014? - Att jag kom in på förskollärarprogrammet på högskolan i Jönköping. Att jag flyttade till Jönköping. Och att jag började på högskolan, i Jönköping. 
Bästa köpet? - Oj.. det var svårt. Men kanske.. allt garn?
Vad spenderade du mest pengar på? - Garn... om man inte räknar med hyra, mat och bensin. Och kurslitteratur...
Gjorde någonting dig riktigt glad? - Att min fina vän Evelina kom hem efter två år i U.S.A och att vi nu mera är klasskompisar. Sen finns det många andra bra saker som gjorde mig mycket glad under året som har gått.
Vilka låtar kommer att påminna dig om 2014? - Den enda låten jag kan komma på just nu är nog All Of Me med John Legend. Ååh, den e så bra att jag får rysningar!
Största musikaliska upptäckten? - Är det ok att säga John Legend på den med? ;)
Vem/vilka har du umgåtts mest med? - Om man bortser från familjen så skulle jag vilja säga; Lovisa, Evelina, alla människor i klassen och Felicia. Självklart har jag umgått med många fler, men just dessa har jag umgåtts liiite mer med. 
 Bästa minnet 2014? - Måste ju vara den dagen i höstas då jag och Lovisa fick bogsera Lovisas systers bil, haha... (läs om detta här..). 
Har du haft ett förhållande under 2014? - Mer än med mina virknålar och min mobil? Nej.. 
Är det något du saknar 2014 och vill ha 2015? - Jag tror jag säger precis som förra året; liite mera vilja och mycket mera kämparglöd. Lite självdiciplin på det och motivation, så kommer jag komma långt!
Vad önskar du att du hade gjort mindre? - Jag önskar att jag hade tagit vara på dagarna lite bättre. 
Favoritprogram på tv? Bonde söker fru och How To Get Away With Murder!
Vad fick dig att må bra? - För att låta extremt klyschig så måste jag säga min familj och mina underbara vänner.  
Tror du att år 2015 kommer att bli bättre? - Bättre och bättre... Ja, en del saker hoppas jag att de ska bli bättre, men annars så tycker jag att 2014 har varit helt ok! Så om 2015 blir lika bra så är jag nöjd. 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015? - Tro på dig själv och GE ALDRIG UPP!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0