Mitt rum har blivit lite mer personligt

2014-01-18 @ 14:34:25 ? Direktlänk ? Allmänt
Igår när jag skulle plocka ner julen och storstäda mitt rum fick jag helt plötsligt ett ryck. Jag bestämde mig väldigt snabbt och spontant för att möblera om i rummet. Sagt och gjort, några timmar av släpande och bärande (helt själv, ska tilläggas) så stod äntligen alla möbler där jag ville att de skulle stå. Rensade även bland mina prydnadssaker, tog bort de jag inte ville ha kvar, så nu känns rummet lite mer som att det faktiskt är en 19-åring som bor där och inte en tant på 89.. 
 
Ja, det ser lite litet ut, men det är det inte. Det som inte kom med på bilden är mitt skrivbord, en fotölj, tv-bänken och en bokhylla. Så det är rätt mycket som inte fick plats på bilden. Väldigt nöjd över placeringen av sängen, jag har haft den överallt snart och äntligen har jag hittat det bästa stället att ha den på. 
Kände att mina Victoria´s secret body mists och nagellacken behövde någonstans att vara, så jag ställde dem på en av min tavellister, blev riktigt snyggt om jag får säga det själv. 
Ordning och reda, pengar på Fredag. Äntligen har jag någonstans att hänga mina halsband och hörlurar på, nu ligger de inte på golvet och släpar i alla fall. Har egentligen andra bilder där, men för att inga personer ska bli stötta av att jag lägger upp bilder på dem i bloggen utan att fråga, så bytte jag ut bilderna lite snabbt.
Åhå, visst är de söta?! Hittade dem på Hem&Hobby och tokälskar dem! Ugglor är världens finaste inredningsdetalj. 
Som pricken över i:et så spikade jag upp ett par fotografier. Nu känns det lite mer personligt i mitt rum och jag trivs bättre än någonsin. Det tog mig bara 11 år att komma på hur jag skulle ha det, haha... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0