Yes, jag kom in!!!!!

2014-07-11 @ 22:28:36 ? Direktlänk ? Allmänt
I flera månader har jag väntat på att få besked. Idag var äntligen dagen då jag fick mitt besked, och det var såå positivt! I höst är det jag som kommer att börja Förskolelärareprogrammet på högskolan i Jönköping!! Åh, det känns så bra och jag är överdrivet lycklig, glad och förväntansfull! Tänk att "lilla" jag ska börja skolan, igen. Det känns helt sjukt! Jag finner inga ord över hur glad och lycklig jag är över att jag kom in. Jag hade det på känn att jag skulle komma in men ville inte hoppas på för mycket, ifall om att jag inte skulle komma in. Jag fattade inte innan jag sökte hur lycklig detta besked skulle göra mig, eller olycklig, om beskedet hade varit negativt... 
 
Denna tjej med stora glasögon, breda tänder och snyggaste väggen i bakgrunden, är highonlife och kommer att vara det ett bra tag framöver!! :D

Kommentarer
Postat av: Ina

Grattis!!!!

2014-07-13 @ 12:48:56 ? http://inapeanut.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0