Mer mys i lägenheten

2014-11-27 @ 15:55:33 ? Direktlänk ? Min vardag
Med hjälp av en ljusslinga som vi köpte och satte upp igår, så blev lägenheten plötsligt mycket mysigare än innan. Vi (jag och Lovisa) har gått och tänkt på vilken av alla ljusslingor vi har velat ha, men aldrig fått tummen ut att köpa en. Men så igår när vi var på Rusta bestämde vi oss och det blev helt fantastiskt!!! 
 
Sååå mysigt och fint! Vi har satt den i den halva glasväggen som är mellan hallen och vardagsrummet, så blir det mysigare stämning i heela lägenheten. 
Vi har även satt upp julstjärnor, julgardiner, jag har pyntat med lite av mitt pynt och förhoppningsvis ska jag hitta en bra liten gran som vi kan ha någonstans i vardagsrummet :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0