Börjar dagen på bästa sätt

2016-07-05 @ 09:33:33 ? Direktlänk ? Min vardag
Att varje dag gå upp innan klockan hunnit bli 05.00 tär lite på ens energi. Jag får upprepa för mig själv att jag bara jobbar 4 veckor denna sommar, sen kan jag ta igen mitt sömnbehov de resterande 4 veckorna innan skolan börjar. 
 
Men för att starten på dagen ska bli så skön som möjligt så brukar jag förbereda allt som går att förbereda dagen innan. Fixar så att det bara är att starta kaffet på morgonen och ställer fram skål och kaffemugg. Känner mig som en gammal tant när jag gör detta, men jag spar i alla fall några minuter extra, haha. 
 
|| det bästa med att bo på landet är att det finns smultron i mängder. Frukosten blir mycket godare och det känns som sommar, även om vädret säger något annat||
|| utsikten jag får njuta av varje morgon. I morses var jag bara tvungen att stanna och ta en bild, älskar soluppgångar och solnedgångar||
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0