Nyttigt och väldigt onyttigt

2016-07-21 @ 06:00:51 ? Direktlänk ? Min vardag
Den här veckan går i ett rasande tempo, samtidigt som det i vissa stunder känns som att sen står helt stilla. Nu är det enbart idag och imorgon kvar, sen får jag min efterlängtade ledighet och det ska bli så skönt! Inga mer tidiga mornar eller en övertrött Lisa redan vid 15.00. Oj vad jag ska sova ut ordentligt på Lördag. 
 
Jag passar på att göra saker denna vecka så att den går lite snabbare. I måndags så var två av mina kusiner plus min systeryster här hos mig i Jönköping, så himla mysigt! I Tisdags var jag tillsammans med två kollegor och gjorde blomkålspizza, annorlunda men riktigt gott, och nyttigt förstås. 
 
Igår var det min tur att ha hand om fikat på jobbet. Så med mamma i telefonen lyckades jag slänga ihop en pajliknande grej, som fick absolut högsta betyg av alla kollegor. När någon säger att det var det bästa som de någonsin ätit, ja då vet man att man lyckats! 
 
|| blomkålspizza||
|| Den sjukt goda pajliknande saken, till och med jag tog en, eller kanske två bitar...||
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0