Fixa fina och personliga tavlor

2012-12-22 @ 13:42:25 ? Direktlänk ? Allmänt
 
Det kanske inte kommer som en överraskning att jag tycker om foto och allt som har med det att göra, eller? Något som jag tycker om, som gör ett rum personligt är tavlor, i alla dess storlekar och färger. Tavlor som man köper har en viss charm, men tavlor som man gör själv, med hjälp av ett vykort, ett fint foto, eller en teckning, det sätter en personlig prägel på hela rummet.
 
Tanken är den att jag ska få tummen ur och framkalla massor utav fina bilder, som sedan ska pryda mina väggar. Jag vill så gärna ha en fotovägg, eller flera, men jag vet inte vilka foton jag vill ha än. Så det blir något jag får ägna mitt lov åt.
 
Tänkte visa två tavlor som jag har gjort med hjälp av vykort och vita ramar.
 
 
Det enda som behövs är ett kort, en ram, en bakgrund och sen är det klart! Smidigt och snabbt går det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0