Julpyssel såhär på kvällen..

2012-12-04 @ 21:22:33 ? Direktlänk ? Allmänt
Tålamod är en av de få saker som på något mystiskt vis inte finns i min kropp. Allt jag göra ska vara lätt och helst gå snabbt. Och med snabbt menar jag verkligen snabbt. Jag kan göra en sak och sen gå över till en annan, bara för att jag inte hade tålamod till att göra färdigt den saken.
 
Ibland är det så. Men ikväll har jag varit riktigt duktig och tålmodig. I ungefär en och en halvtimme har jag suttit med min syster Ida och gjort små juletiketter. Alltså små kort som man kan sätta på julklappar man ska ge bort. Mycket personligt och väldigt roligt att göra.
 
Man kan göra de hur svåra och hur enkla man vill. Det jag använde mig av är, mönstrade papper, enfärgade papper, stämplar, 3D-kuddar och dubbelhäftande tejp. Sen så är det bara att fixa och trixa. Smidigt och kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0