Mitt 2012 - Del 2

2012-12-31 @ 18:43:00 ? Direktlänk ? Allmänt
Juli:
Denna månad bjöd på mycket sol och en del bad i havet. Jag hade en veckas semester tillsammans med Appellen på Styrsö, var med föräldrarna upp till Värmland, blev biten av en tandlös katt, fikade en sjukt stor dammsugare. Var även med Pappa och Ida i Hjo i början av juli och njöt av det fina vädret.
 
Augusti:
Vann 4kg M&M´s på Liseberg. Var med bästaste Moa i Göteborg och tittade på Rix Fm Festival. Pappa åkte upp i det blå, med hjälp av en luftballong. Hann med att vara på två bröllop på samma dag. Fotade ännu en solnedgång och firade min ena morbor som blev 60 år.
 
September:
Fick äntligen det där efterlängtade körkortet!! Pluggade nästan ohälsosamt mycket. Var ute på stan och fotade med Moa och Felicia. Fotade skräp i Boulongerparken och stod modell åt Felicia.
 
Oktober:
Bakade de bästa cupcaksen någonsin(!) tillsammans med Felicia. Busade och gosade med hennes sötnosar Pringles och Cirkus. Här hemma hölls det i ljusparty, vädret var sådär lagom höstigt och jag blev helt besatt av E.L James Femtio Nyanser Av Honom.
 
November:
Köpte min balklänning, efter att ha testat hur många som helst. Var på Ladies Night och fick äntligen se min idol Martin Stenmarck! Bowlade med släkten och åt massor av god mat på Oleary´s. Hann även med att se lite av Skövdes Stad i Ljus.
 
December:
Tillsammans med Lovisa planerade jag Appellens årliga novemberfest (som blev i December..), där temat var 70-tal. Snö kom i massor, en gammal lärare kom och bjöd oss på massor av gott fika. Jag fick en julklapp som hade flygit ända från USA  och grät av glädje. Julen kom och julen gick. Åt för mycket julmat och godis, fick trevlig och roliga julklappar och fick umgås med min knäppa släkt!
 
Tack 2012 för detta året, nu ska vi se vad 2013 har att bjuda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0