Beroende av fåglar..

2013-04-10 @ 17:43:43 ? Direktlänk ? Allmänt
Egentligen ska jag plugga till ett prov jag har på Fredag, men jag har blivit fast i ett beroende som gör det helt omöjligt för mig att plugga... Jag har blivit beroende av fåglar. Ni vet de där fåglarna som är blå, gula, röda, orange, svarta och som är riktigt arga. De där fåglarna som inte tycker om gröna grisar. Precis.. Angry Birds.
 
Jag kan sitta i timmar med det spelet och bara försöka döda de små elaka gröna grisarna, som jag tycker är väldigt söta. Man kan ju kanske tänka att jag borde ge upp om jag fastnar på en bana, men nej då. Skam den som ger sig! Det är ju bara att fortsätta att skjuta fåglarna rakt på grisarnas lilla bon. Som en galning sitter jag där och pratar med fåglarna. Ber dem att vara lite snälla mot mig och döda sina fiender... Detta beteendet är ej normalt, jag vet...
 
Bild från Weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0